Srn35 Merhaba 4 şubatta adet oldum 3 gün kadar sürdü 2 gün once istifra ettim arkadaşim üstüne görmüş olabilirsin dedi test yaptim evde fakat sonuç negatif ilerleyen günler pozitif olabilir mi kızlar ? Başına böyle bi durum gelen var mı
Blossom Srn35 Adetle yerleşme kanaması, halk arasında üstüne görme deniyor, farklı şeyler. Yerleşme kanaması adet döneminden önce oluyor. Gerçekten kan kırmızısı adet mi gördün yoksa lekelenme tarzında kahve ya da pembe akıntılar mı geldi?
Aysegulyeter Srn35 cnm ben o ustune görmeyi yani yerlesme kanamasini hamile oldugumu ogrendikten sonra yasadim. Oncesinde olmadi. Hatta 7 haftalik filandim yasadigimda. Doktorum yerlesme kanamasi demisti. Öncesinde oluyormu bilmiyorum.
Betulbekil Srn35 adetinden rengi yoğunluğu farklıysa eğer yerleşme kanamasıdır benim başıma gelmedi ama bende 6 ay korunmadım sonrasında hamile kaldım o sürede çok araştırdım inşallah hamilesindir
Betulbekil Srn35 ben erken gebelik testi yapmıştım adetim geciktiği halde belki döllenme geç olmuştur diye sende erken gebelik testi yapabilirsin
Srn35 Betulbekil erken gebelik testini deneyim bakalım yada kanda daha garanti insallah hamileyimdir Allah kucagınıza almayı nasip etsin
Betulbekil Srn35 amin canım inşallah tabi kanda kesin sonuç verir hayırlısıyla zamanı ne zamansa o zaman hamile kalırsın inşallah 🥰 yeterki kafaya takma ben çok taktım sonra umudu kestim hamile kaldım
Srn35 Betulbekil Amin canım insallah 2 kere dusuk yaptim bende takmiodum oluruna birakmistim arkadasim icime kurt dusurdu arastirmaya basladim Allahım hayırli zamanda versin insallah benim icin dua edermisin hamilelerin duası kabul olurmuş