tubaszn Kızlar merhaba 12 haftalığım ama karnım baya şişti bu durum beni ilerisi için korkutuyor var mı aranızda benim gibi kilo alan :)
Seymabebgm tubaszn o haftalarda bir sislik oluyor ama o bebekden kaynakli degil cunku henuz cok kucuk bebek 😁
GulcanYvz tubaszn bizde 10 haftalık olduk bende de şişlik oldu ama sanırım boyum kısa diye erken çıkacak gibi karnım ben 1 kilo aldım inş çok almayız