Merhaba kızlar, Bursa esentepe hastanesi Neşe Hanım’da doğum yapan yada hastası olan var mı? Henüz 11. Haftama yeni girdim. Kendisi ile devam etmek istiyorum ama yorum yapabilecek olan var mı aranızda? Hastaları ile ilişkisi nasıl? Yaklaşımı nasıl? Çok güleryüzlü biri gördüğüm kadarıyla.