Kızlar çatlak için ben badem yağı aldım ama bazı yorumlarda okudum ki badem yağı kıllanma yapıyormuş o yüzden bebek yağı kullanmaya karar verdim e bebekte indirim var fiyatlar çok uygun ama hangi markayı alsam bilemedim dalin, sebamed, baby me vs var .bebek yağı kullanan varsa hangisini kullanıyorsunuz