Merweeeeee Arkadaslar 4 kasımda kpss sınavım var ama 31 ekim gibi de doğum yapma zamanım görğnüyor nette. Sezeryan düşünüyorum ayağa kalkamaz mıyım? Arabayla götürecekler
Marguerite Merweeeeee kalkarsın bence canım. Benm tanıdığım iki güne ayaklandı hayırlısıyla geçsin doğumun inşallah😇 benimde doğum tam final hafta civarıma denk geliyor bu sene mezun oluyorum kısmetse hep bi sınav dgum stresindeyiz anlaşılan🙃
BaharYlmaz Bende 40 haftaç 15 mayısta doluyor ama kızım şuan Doğum kanalında imiş erken gelebilir kısmet 6 mayısta ALES sınavım var
Nesrinnn Ayaklanırsın diye umuyorum cevremde ayaklananlar var bende 1 ekimde dogum sınava girmeyi düşünüyorum ama calısmıyorum . calısabiliyormusun nasıl gidiyor
Nesrinnn Merweeeeee mat da yaparsan zaten 90 a yakın alırsın güzel puan almıssın önlisans zordu 2016 da