Merhaba ben 35+2 haftalığım tek yumurta ikizlerim olacak inşallah çok zorlanıyorum özel bölgem aşırı ağrıyor yatamıyorum bide doktorum ikiz gebeliklerde 38 haftayı gören olmadı dedi en son 37 de doğuyolar dedi ve normal yapabileceğimi söledi ama ben korkuyorum benim gibi olan varmı 🙏🏻🤲