ggulayy En son 25te detaylı ultrasona girdim şeker yüklemesi yaptırdım bi sıkıntı yoktu ama kilosunu öğrenemedim. Doktorum tekrar çağırmadı 3 hafta oldu tekrar ne zaman gitmem gerekir? Rahim uzunluğu çatı muayenesi falan ne zaman oluyor??
pyymamm ggulayy rahim uzunluğuna detaylıda bakılıyordu en son bana iyi demişti. Ama catı muayenesi için 36. Haftanda sancın olursa yapcaz yoksa daha yapmıcaz dedi doktorum
Kayacir ggulayy canım 28. Haftaya kadar ayda bir gidiliyor 28 haftadan sonra 2 haftada bir kontrole çağırır banada ilk 30 haftamda kilosunu söylemişlerdi
EbruCnr ggulayy 32 34. haftaya kadar ayda 1 kez çağırır daha sonra her hafta çağırır canım Belki unutmuştur söylemeyi Önümüzdeki haftaya gidebilirsin Çatı muayenesini 36 38 arasında yapıyorlar
ipekworld ggulayy ben 22 de gitmiştim detaylıya 26 -27 arası kontrole gitmiştim sonra rapor alacağım için 32 de gittim 32 den sonra da 2 haftada bir gidiyorum suan 36+5 im çatı muanesini de 38 yapıcam dedi 2 defa nst ye girdim 34 ve 36 da rahim uzunluğu hakkında bir konu geçmedi doktorla aramızda
ggulayy pyymamm hmm yani napsam bilemedim burda herkes hafta hafta kilo takibi yapıyor eksik hissediyorum kendimi🤷🏼♀️ Doktoru arayıp gidiyim desem ne diycem yakınlarda bakılması gereken bir şey yok sanırım?
pyymamm ggulayy arayın en son bu tarihte geldim bidaha ne zaman geleyim tarih vermemiştiniz deyin belki unuttular atladılar tarih vermeyi ama 3 haftada falan cagırıyolad bu günlerde
Gizem3410 Doktorunuz kontrolünüz sırasında muayne tariihi vermedı mı ? Bu haftalarınızda 3 hftada bir yda ayda bir gitmeniz gerekıyor
ggulayy Gizem3410 yok asistan dr tanıdık tarih vermedi ben de çekiniyorum aramaya napsam bilemedim 3 hafta oldu içim içimi yiyor😕