Selen01 Gnaz ya bu çatı ağrısı dediğiniz şey bacak aranızla vajinanın orda ki kemik mi, özellikle bacağı açtığınızda yada ani harekette ağrıyor gibi dimi, bende 31. Haftadayım şimdi de tam nasıl olduğunu anlayamadım
Hnf1010 Gnaz bende 30. Haftadan beri var yatarken dönemiyorum acıyo resmen kemiğim ayağa kalkıp bir kaç adım attıktan sonra geçiyor.
Bellidegilannesi Canım ben 30. Haftadan beri çekiyorum şuan 34+4 olduk çok şükür ve birara yürüyemeyecek dereceye gelmiştim
Sennngulll Bende de ayakta durduğum da boyun ağrısı başladı. Dinlenince geçiyor çok şükür. Ama çok tembelleştim h birşey yapmak gelmiyor içimden. :(