Kızlar 34 haftalık hamileyim ..Bugün yemek yaparken ayağima aniden bi güçsüzlük geldi ayaklarimdaki damarlarim cekildi gibi hemen yere oturdum ve o kasılmanın geçmesini bekledim ..Sol ayağimin baş parmağı aşağiya doğru cekti korktum kramp geçmeyecek die ..Aşağiya doğru eğiLmeye başladı ..Fakat sonradan çözüldü ama hala ayağimda bi uyuşukluk hissediyorum ..Sizce neden oLmus oLabiLir ?