1Anne_ bende 6. Haftaya girdiğim zamanlar böyle başladı canım ara ara istifra etmekte eklendi ama şimdi 8+6 olduk bugün kendimi iyi hissediyorum ve uzun zaman sonra yemek bile yedim :) herkeste değişkenlik gösteriyor zamanları falan kimisinde olmuyor ama şu an yaşadığın şeyler çok normal :) hatta 1 hafta sonra falan o kasık ağrıların karına doğru ilerleyecek daha baskın bi şekilde ağrı olacak diceksin ki içeride neler oluyor 😁