Merabalar eşimin işi dolayısıyla konyadayız doğumu burda yapmış olsam ama doğum yerine burayı yazdırmak istemiyorum bu yıl sonunda burdan tayin olcaz yani bebeğim hayatında bidaha ugramayacagi bı yerin doğum yeri olarak yazmasını istemiyorum bu konuda bilgi sahibi olan var mı mecburi burası mi yazılır?