Uzumtanesi aynı şeyleri söyledler, doğsa da yaşamaz ölür, 5 yaşını göremez dediler... 5. Yaş gününü ağlaya ağlaya kutladılar çocugun.. Allaha şükür sapasağlam, evet böbreklerinden problem yaşadılar ama şükür 1 tanesi çalışıyor şuanda, Allahtan ümit kesilmez dua edin. Bolll bol su için günde 4 5 litre, amniyotik sıvıyı çoğaltır o ❤