Uzumtanesi hangi ildesiniz ? Ben sağlık personeliyim Eskişehir’de çalışıyorum bir hastamda aynı sizin gibi böbreklerinde büyüme vardı bebeğinin ve suyunda fazlalık vardı buradaki tıp fakültesi bebeğin bu şartlar altında yaşamayacağını söylemişti onlar istanbulda siyami ersek hastanesine gittiler anne karnında bebeği ameliyat etti burada bir hekim ve Bebek doğdu şuan 1 yaşında sağlıklı sadece ilaç kullanıyor böbrekleri de takipli 😊