Marry Bende fatmanur hanıma geçsem acaba ayıp olur mu çok tereddütlüyüm ya bilmiyorum. Doktorum iyi biri ama çekiniyorum adamdan. Soru sormaya çekiniyorum adam döver gibi cevaplıyo üslubu böyle sert. Hiç gülmüyo. Ama odasına girdiğimizde ve çıkarken ayağa kalkıp hoşgeldiniz güle güle falan diyo. Fatmanur hanıma geçsem öğrenir mi bunu acaba 😀