Fulyag
Bazı kaşıntılar hormanelde olabiliyormuş hocam.. Çatlakların belirticisi de.. Bende 18-19 haftalarda çok kaşınıyordum.. Ama belirgin bir çatlağım oluşmadı.. Ben hormonel diye düşündüm... Şuan 25+4 teyiz, şükür bir kaşıntım yok☺.. İnternetten kullanabileceğiniz yağları araştırıp kaşınan yerlerinize kullanbilirsiniz... Umarım kısa zamanda gçer🤗..