Benimki 10 gün gecikti bi türlü eşimle meraklandik esimi zorladım git test al die aldı geldi odada beni bekliodu bende banyodan çıktım negatif cıktı ağladım ben açıkçası eşimde hayal kırıklığına uğradı yinede umudumu kesmedim ertesi gün gittim kan verdim sonucu almaya eşim gitti ben gitmedim zaten yoktur dedim esim aradı beni bebek gelio diyince havalara uçmuştum inşallah seninde öyle olur canm sıkma canını
sdnrkya