Naimeismail01 Arkadaşlar aşırı derecede bel ağrım var benim haftalarda böle sorunu olanlarınız var mı
Seymabebgm Naimeismail01 evet bel agrilari var artik benimde basladi bebek buyudugu kilo aldigimiz icn olmasi normalmis tabi cok siddetli degil yatinca dinlenincr geciyor cok yorulunca agriyor grnelde
Nehir66 Naimeismail01 bnde 27 haftalığım bel ağrısı çok oluyor bendede canım 🤦♀️Eğilince kalıyorum öylece 🤦♀️
Naimeismail01 Seymabebgm benim her akşam başlıyor da internette iyi şeyler yazmıyor pek insan ister istemez korkuyor
Seymabebgm Naimeismail01 canm jnternet dikkat alma kontorlunde doktoruna sorarsin ama ciddi bir durum oldugunu dusunmuyorum aksamlaei diyorsun belki gunun yorgunlugundsn oliyor belki de magnezyum eksikligi olabilir
Naimeismail01 Havva23 bende gyna sarol feno kullanıyorum kalsiyum Demir tüm vitaminleri içeren ilaç son bu 2 haftadır başladı ağrılar🤦🏻♀️