Sabah post acmistim ama kimse cevap vermedi belki şimdi bilen birileri vardır. Bu sabahtan beri ıshalim ve önce üşüme titreme vardı şimdi geçti ama çarpıntıya döndü ve halsizlik var. Kendimi kaldırıp hastaneye götürecek gücü bulamadım. Doktor gel dese gidecek gücüm yoktu. Sadece su içtim ve kuru şeyler yedim. Karnım gurul gürül neyse ki tuvalet ihtiyacım kesildi ama çok gazım var. Dün akşam dışarıda yemek yemiştim. Köfte. Muhtemelen baharatları yüzünden böyle oldi ve eve gelince dus alıp biraz salonda klima açmadan oturdum . Ben buna bağladım ama sonra da korktum doğum mu başlıyor acaba diye ama hiç sancı falan yok yarın gücüm olursa sağlık ocağına gideceğim hiç böyle bir durum yaşayan var mi