İyi akşamlar kızlar , rahim ağzı tam kapalı teşhis konulup Doğumu gerçekleşen var mı ? Daha önce başka bir doktora gidiyordum 35. Haftada alacaktı bebeği. Sonra bir profesöre gitmeye başladım 37 ye kadar bekletecek şuan 34. Haftadayım. Daha önce de Sezeryan oldum . Ama bu sefer korkuyorum plesenta previa olup sezeryan sonrası neler yaşadınız