Kızlar merhaba sağ Kasığımda ağrı batma var böyle sanki bıçak saplıyorlar gibi. Hareket ettirmiyor nefesimi kesiyor açıkçası. Hareket edince acıyor oturunca geçiyor. Yarım saat sürdü geçti, daha sonra tekrar aynı şeyleri yaşadım. Yalancı sancı diye tahmin ediyorum. Sadece sağ kasığında bu durumu yaşayanlar var mı ?