elftlvr Uygulamaya göre 4+5 Sadece test yaptım doktora henüz gitmedim biraz bekleyip öyle gitmek istiyorum sorum şu buradaki hesaplama dogrumu salı gününe randevu aldım o zaman gitsem keseyo gorebilirmiyim acaba 🙄
elftlvr Duygukc İnsAllah ya korkudan gitmek bile istemiyorum gecen ay 7. Haftaya kadar bekledim ama goremedim kimyasal gebelikmiş 10 ocakta sonlanmıştı
elftlvr zelis63 test yaptıktan sonra kan testi vermedim dedim biraz daha bekliyeyim hem kan testini yaptiririm hemde görürüm İnsAllah diye o kadar beklyebilirmiyim bilmiyorum 🙈😃
Aayyssuu elftlvr ben tam 4+4 te görmüştüm keseyi canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
aysegulefe elftlvr bende testte öğrendim beklemeyi düşünmüştüm ama o sürede folikasit kullanmamış olacağım diye gittim ilacımı aldım gün kaybetmeyin eğer folikasit kullanmıyorsanız
Sdnriskndr elftlvr bende 4.haftada idrar testiyle öğrendim hemen gittim kese göründü kötü düşünme 🙏❤️
zelis63 elftlvr insan çok merak ediyor canm haklısın ama 6 haftalık giden arkadaslar çok olmus kalp atışı daha zor duyuluyor bazıları duyamıyor bile strese giriyor insan ama 8. Haftada gitsen kesin kalp atışıda kesede görünür
aysenur30 elftlvr bende idrar testi sonrası gittim kese gördü haftaya gel dedi yine gittim bu sefer keseyi de bulamadı çocuğa 2 defa ultrasona soktum onun yerine kan ver canım benim yaptığım hatayı yapma 😒 sonradan çok pişman oldum ben kalp atışını 7 haftadan sonra duydum zaten
elftlvr aysegulefe evet bi öncekinde almıştım öğrendiğimden beri hatta ogrenmeden öncede kullanıyordum
aysenur30 elftlvr aynen canım sağlık ocağına gitmem gerekiyordu ilk ben doktora gittim akılsızlık 🤦♀️
aysegulefe elftlvr tamm o zaman bende bekleyin derim ama günler gecmiyo sanki öyle heyecanlı oluyor.6. haftamda alttan muayene ile keseyi ve kalp atışını gördük haftaya tekrar gidecegim nasipse