berra227 Selamlar herkese. Bugün 11 +1 deyiz. Ve doktorum bebegin yüzde 99 erkek olduğunu söyledi. 🥰 testis organını gelişmeye basladigini gördü. Benim gibi cinsiyeti boyle erken öğrenen anneler varmi 😊
berra227 Deryaanneoluyor cok net konuştu tomurcuk gördü testisi oluşmaya başlamış kesin erkek dedi yani yüzde 99 hayırlısı bakalim 😊 hayirli olsun sizinde inşaAllah
Deryaanneoluyor berra227 teşekkürler umarım öyle olur. Şu düşük riski olmasa sevinebileceğim ama sürekli kanama oluyor. Hastanede yatıyoruz .
berra227 Deryaanneoluyor Rabbim yardımcınız olsun. Isyerinde bir arkadaşım sizin gibi 3 ay hep yattı sürekli kanaması var idi ama geçti geçicek inşaAllah 💓
Hilal04 Erkek olunca erken gözüküyor galiba kızlar ben 10+4üm ama 2 hafta sonra randevum doktorum bakıcaz dedi inş gösterir 😂
berra227 Hilal04 ay normal de benim de 2 hafta var idi ama dayanamayıp gittim öğrenmiş olduk bulantilariniz var mı benim hala devam ediyor ne zaman azalır acaba bulantilar
Hilal04 berra227 benim hiç bulantım olmadı canım sadece ara ara kasık agrım var başka bişey olmadı bende ama yakın zamanda geçer seninki 12 haftada bitiyo diyorlar
Brgl61_ Ben 11 haftaligim doktorum 14 haftalikta söyleyebilirim dedi . Yani şimdi bisey söyleyip seni hayal kırıklığına uğratmak istemem dedi yani bekliycez