[silindi] yorumları okudumda seni çok korkutmuşlar meraklanma endiişelenme tabikide hamilelikte kanama kötü şeylere işarettir ama şunuda unutma sen daha çok yeni hamilesin bu haftalarda bebeğin yerleşme olayı olduğu iiçin hafif hafif lekelenmeler olacaktır tabiki her insanda olmaz bu ama olan hamilelerde var canını sıkma kendini üzme♥️Daha bebeğin çok küçük ve yazdığın kadarıyla yerleşme kanaması seninki