Kızlar sonunda bende kızımi kucağıma aldim şuan 25 günlük uygulamaya giremediğim için Yazamadim. 16 ocak perşembe gece 01:00 eşimle uyumak için yattık ve telefonda birşeyler izliyorduk bi an kendimi işemiş gibi hissedip her zaman ki gibi acaba mi diye çamaşiri mi sıyırdim birşey anlamadim yataktan kalktm o ara çarşafa sürülmüş acık pembe bi islaklk eşime şuna bak derken ayaklarıma aşaği biraz daha geldi o pembe islaklk ama bi anda yoğun bir şekilde değil sonra banyoya gittim az az sürekli suyum geliyordu duşa girdim duşta nişanim geldi yerde kocaman bi kan pıhtisi olarak duruyordu. Duştan çıktım şu deepemdlerden giydim mutlaka evde bulundurun. Annemi uyandırdım suyum geliyor dedim. Bu arada bende tık sanci faln hiç birşey yok. Hekrz şokta ben oynuyorum kızm geliyor diye. Hastaheneye hemn gidip gitmemekte kararsız kaldık ama sürekli suyum geliyor. Korktum ve gitmek istedim hasteneye sabah 04.00 da hastahaneye gitmeye karar verdim. 1 cm acıkliğm ve nts de çıkan hafif sancım vardi bu arada araştırma hastanesinde doğum yaptım. Suyum geldiği için yatiş yaptılar doğum odasına yanımda annemle beraber aldılar. Sistemleri çok güzeldi servis odasi gibi doğum odasi yapmişlar orda doğumu bekleyip sonradan çatala dönen aynı yatakta doğum yaptım. Perşembe öğlen oldu bende acılma 2 cm ebeler gelıp gidiyo sürekli şu berbat utanç verici alttan muayeneler nts ler bende sonra gelen herkes doğurup gidiyo bende hala 2 cm sonunda sana kas gevşetici vercez dediler ama biliyordum sancı vereceklerini bi saat ayakta egzersiz yapa yapa o serumu aldım çok kötüydü kendi sancıniz katlaniliyor ama suni sanci çok kötü şükür ki sadece bir kere verdiler akşam oldu 4 cm oldu acılmam bekliceksin deyip duruyolar ama yan odamda benden sonra bir sürü kişi doğurdu hepsini duydum iyice yoruldum psikolojim bozuldu onların çiğliklarnı duymaktan. Ciğlik ciğlğa bğiranlar kendini yere atanlar sezeryan olcam diye doktorla tartişanlar devlet hastanesi olduğu için ve kadın ve cocuk hastanesi olduğu için isteğe bağlı sezeryan yok. Ama kızlar o kadar çığlık atacak birşey yok nefes almak daha iyi neyse
cuma sabah oldu ebeye Nedn hala doğum olmadi herkz doğurdu dedim sen dünden beri doğurmıyordun seni müşade altında tuttuk ilk doğumun olduğu için yavaş ilerliyor ama sancılarn çok güzl dedi öğlen kas gevşetici ile dk da bir damla akan bir serum verdi sancın çok iyi ama desteklemem lazm dedi bu önceki gibi kötü değildi sanci geldikce ebenin dediği gibi nefes alip verdim hiç bağirmadim zaten 30 saniye sürüyo sanci bağirmayın kızlar hiçbir faydasi yok nefesle karşilayın sancıyı sonra akşam oldu başka ebe geldi artk doğuramicam sandım ama o kadar iyidi ki ebeler çok güzel davranıyorlardi ebe kakan gelmiş gibi hissedersen söyle dedi 8 den sonra artk yerimden çok kalkamadım öncesinde hep yürüdüm egzersiz yaptım otur kalk hareketini yaptım ama 8 den sonra gezecek halim kalmadi çünkü sezeryana alınma riskine karşi sabahtan beri birşey yedirip içirmediler. Neyse 20.30 gibi artk kakami yapma hissi iyice artti ebe sanci geldikçe ıkın dedi onlar ikın demeden sakın ıkınmayın bir tanesine ıkınmişsın bebeğin başi şişmiş demişlerdi. Nasıl kınmam gerektiğini öğretti sürekli ıkındım 9 da geldi tekrar ve 8 cm olmuş açılma anneme çık baklm dedi bi yardım edeyim nolcak dedi meğer doğurcakmişim yataği catal yaptı yerleri serdi diğer ebeler geldi ve benim ıkınmalar başladi hiç bağirmadim hanımlar sanci geldikçe ebe bırak diyene kadar ıkındım ve bi an bi rahatlama geldi 21.45 de kızımı karnıma koydular ve herşey bitti ağrı acı yorgunluk açlık bitti karnımda mucizem yatıyordu. Göbek bağını ben kesmek istiyorum dedim ve makasi bana verdiler kızım artk tamamen dünya ya gelmişti sonrasında plesanta geldi oda çok kolay oldu hiç hissetmedim ebe karnına bastır dedi kendim bastırdim ve çıktı sonra ebeler dikişleri attı bi yandan kızım yanımda temizlenip giydiriliyo. 34 saate yakın bekledim olmicak sandım ama sonrasında kolay bi doğum yaptiğimi anladım sadece hasteneye erkn gittim 😔ve acılmam yavaş ilerledi ama tek suni sanci ile doğum yaptım bendn sonra gelıp doğuranlara 3,4 suni sanci vermişler. Normal doğumdan korkmayın harika birşey ebeleri dinleyin bağirmayin sancıyı nefesle karşilayın sürekli yürüyün çömel kalk hareketini yapın mucizenizi kucağıniza alın. Şimdi onu babasına bıraktım ben uykuya geldim kızlar. Trabzon Numune hastensinde doğum yaptım trabzon da olanlara tavsiye edilir. İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağiniza alın