bilaloguzunannesi BaharRRr1992 23 haftalık hamileyim çok heycanligi Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah
1ben Ben tüp bebekle ilk defa hamileyim. Bugün 5 haftalik oldu. Hem cok heyecanlı, hem de tedirginim 😊
Bsrlmnemr demet56bungl canım 10 haftalık olmussun aramızda neredeyse 1 hafta var sana bişi sormak istedim o sebeple bizde 8+6 olduk :) bende iştahsızlık çoktu hiç bişi yiyemiyordum ara ara istifra ediyordum ama bugün baya baya geçti yemek bile yedim yani uzun zaman sonra 😊 normal mi ki ya sende belirtiler devam mı
Havva_cskn 35+5 ilk hamilelik hiç geçmeyen son ay 😌 tedirgin endişeli korkak bi anne adayı saglıkla kucaklarımıza alırız insALLAH💙
demet56bungl Bsrlmnemr arada belirtilerin gitmesi cok normal ben bazen okadar kötü oluyorum tamam hamileyim bebekte iyi diyom gecince korkuyom.ama dun doktordan geldim bebek okdar iyi ki cokta hareketliydi doktor bile sasirdi senin bebek ne hareketli dedi bana🤗🤗🤗korkulacak hicbisey yok keyifini cikar hamileligin
zhrszcylcn 30+1ilk hamilelik amaaa şükürler olsun ki ikiz :) inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bakalım, çok tedirginim korkuyorum bişey olacak diye..