Yasmin07 kaçta başladığını bilmiyorum ilk 8 hafta ayni doktora her hafta gittim böyle bir şey söylemedi 12.hafta doktorumu değiştirdim o söyledi 10 gün sonra çok az çıkmaya başlamış dedi 16. Hafta sorun yok tamamen çıkmış dedi. Yani muhtemelen ilk oluşumda aşağıdaydı ama ilk doktorum anlamadı ya da önemsemedi