Merhaba gebişler,, anneler. Normalde urla devlet hastanesinde takipliym ama bornovada oturuyorum. Doğumda orda olcak inşallah. Ama bebek yoğun bakım olmadığı için 37 haftadan önce orada doğum yaptırmıyorlarmış. Bucada doğum yapan annelerden fikir ve tecrübelerini alabilir miyim hastane hakkında. ??