Zekiyee Kizlar Yarin 39 hafta olucaz benim kizin gelecegi yok sanki keyfi yerin de galiba agrim sancim yok daha sizler ne durumdasiniz
Bernadmrk 39+5iz pazartesi sezeryan olcaz inşallah gelmek bilmiyor bu oğluş rahatı yerinde galiba sıfır sancı sıfır açılma sıfır ağrı ile 40ımız bitiyor 😂