arkadaslar 10 haftalik hamıleyin cok sukur 🤲ama kontorlde doktor kesenin yaninda 2 kucuk noktada kanama var dedi progesteron kualaniyroum hamileligimin basindan gunde 2 defa ama doktoruma ben yurue bilirmiyim dedim yani yatmam mi lazim dedim hayir dedi yatmana gerek yok sadece iliskiye girmemizi yaskaldi ama burda postlari okuyorum herkez yatmis sadece tualete cikmak icin kalkmis bana neden oyle dedi aklim karisti simdi 🤷🏻♀️