Handelim Merhaba,ben henüz 5haftalık hamileyim ve izmirde hiç kadın doğum dr u bilmiyorum.İzmir Can hastanesi evime takın ve temiz gibi.Orada doğum yapan arkadaşlar varsa önerirmisiniz,tabi doltor ismide alabilirsem çok sevinirim.hepimize hayırlı dığumlar🤗
Nzl24 Handelim canım ben izmirliyim can hastanesinin orda evimiz pelit sitesi var bilirsin orda oturuyosan orda oturuyoruz annemler orda kadın doğum olarak tanıdığım yok ama hastane ilgisi temizliği doktor ilgisi hemşirelerin ilgisi çok çok çok iyi yengemin annesi ameliyat olduğu için biliyorum çok memnun kaldık hastanede çok kalabalık olmadığı sakin bi hastane olduğu için hastanın üzerine çok düşüyolar ogün bugündür bütün ailem doktor gerekse oraya gidiyor ve izmirde olsam kesinlikle orda doğurmak isterdim hastaneyi tavsiye ederim
Ayseeelif Handelim ben 23+3 hamileyim. Ankaradaydım fakat annemın yanında doğum yapmayı düşündüm eşimin görevinden dolayı😊can hastanesine gittim çok memnun kaldmm .hastane mis gibi tertemiz,ilgi alaka güzel ve doktor olarak emre canverenler e gittim .çok sevdım çok guleryuzluu.eşi De aynı hastane de radyolojı uzmanıydı sanırım.aklıma takılan olursa yazıyorum anında cevapta alıyorum 😉dene derım. Ben emre beyle devam edecegım sonuna kadar
Pitircigim Handelim ben aydındayım ama bir tanıdığın tecrübesini biliyorum. Çok övdü can hastanesini, temiz ve çok ilgililermiş. Onların doğumda komplikasyon olmuş ve doktorda ebede halen doğum sonrası ilgileniyorlarmış. Doktorun adı ali riza mı mehmet ali mi öyle bişeydi. Çok rahat ve ilgili bir doktormuş. Eğer izmirde yaşıyor olsaydım kendimde gidecektim. İstersen bir araştır öyle bir doktor var mı diye 1-2 defa dene ama anlattığı kadarıyla çok memnunlar 😊
Denizmb Handelim merhaba ben 20 haftalık hamıleyım vedat uluğ a gıdıyorum kendının klınıgı var clınıc vıvıen klınıgınde muayene edıyor ama can hastanesı de doğum yaptırtabılıyor esıyle beraber gırıyor doğumlara ben memnunum kendısınden çok guler yuzlu açıklayıcı anlatıyor herseyı
Cisemk Benim doktorum da can hastanesine geçmiş daha gitmedim hiç bende yeni tecrübe edicem ama doktorumu öneririm. Şebnem Özgür
Handelim Nzl24 hastane hakkında olumlu şeyler duydum bende teşekkürederim.ama doğum yapan varmı acaba .birde mustafa cenk güven i önerdiler ama nasıldır bilemedim
Erkek-annesiyim-55 Handelim bnm bi arkadaşım geçen sene doğum yaptı orda bayan doktrdu ismini bilemiyorum çok yenydi hastahane ama ilgi alaka cdden çok mmnnde izmirde yaşasaydım muhakak orayı terch edicktm
Syrn35 Sebnem hanım(Şebnem Özgür) benim doktorum ve Nisan’ın ilk haftası can hastanesinde başlayacağını söyledi tabi bizde artık bu hastaneye gideceğiz.kendisi çok ilgili ve pozitif bir doktor gebeliğimin başından beri kendisine gidiyorum .suan 26 haftalık hamileyim nasipse Doğumumda kendisiyle can hastanesinde olacak. Hastanenin yenidoğan yoğun bakım ünitesi olmasıda tercih sebebi.
Rrraaaiiinnn Syrn35 merhaba ben 6 haftalık hamileyim şebnem hanıma gtmeyi düşünüyorum siz doğum yapmisinizdir. Hastane secimi doğru mu yapiyorum bilemedim tereddut ediyorum
DenizEla Kızlar merhaba ben Can Hastanesine Emre Canverenler e gidiyorum doktorum çok iyi ve güler yüzlü muayene ücreti 80 tl doğum 2.500 tl
Seda9391 DenizEla merhaba can hastanesinde detaylı ultrason yaptırdınız mı peki kaç haftalıksınız ben de cana geçmeyi düşünüyorum da detaylı zamanın geldi
Cisemk NimetTeksoy siz kaç haftalıksınız? Ben 26 oldum bu saatten sonra doktor değiştirmek mantıklı değil o yüzden devam edicem
firdevs NimetTeksoy su hastanesi ile ilgili bilgin var mı canım o hastane de Ümran Özer var 1900 bu senenin fiyatı mı?
NimetTeksoy Cisemk 25+2 benimde bende değiştirmek istemiyorum Şebnem hanımı bulmadan önce 2 doktor değiştirdim zaten memnun kalmadım onlardan ama Şebnem hanımdan çok memnunum ama fiyatlarda çok fark var rahatsız etti beni öyle olması
BurcuHalilbrahimMemi Cisemk valla ben 25.haftadan sonra değiştirdim. Memnun değilsen değiştir bence.özel de pek sıkıntı olmuyo değiştirmek falan 🙂