sonunda bende buraya dogum hikayemi yazabildim😊 Kizlar bugun kontrole geldim dun geceden beri kanamam vardi ama acile gitmekten vazgecip sabahi bekledim bugun doktora geldigimde kanamam oldugunu ve bebegun hareketleri yavasladigini soyledim alttan muayne edildi ve hemen acil yatis 6cm aciklik dedi ve yatisim yapildi 9bucukta suni sanci verdiler cunku agrim yoktu saat 10.45'te prensesimi sicacik bi sekilde karnima koydular 3kilo400gram dogdu simdi yanimda misil misil uyuyor ama sutum yeetersiz gibi sizden ricam sut arttirici seyler onerirmisiniz. Rabbim hepinizi bir agrida kurtarsin meleklerinize hayirlisiyla kavusursunuz 😍