Adelimm 2aylik olunca asagimi kayıyormuş 🤔 arkadasim reflu yatağı kullandı yakn zamanda yine kullanacak, bebekler cok minik ve hareketsiz oluyor ill aylae pek kipirdamiyor canım kaymaz yanı öyle bisey duymadım kullananlardan çevremde, nette okuduğun biseyse pek kafan karışmasın, reflu yatağı kullanışlıdır bizim bile midemizde yanma olabiliyor agzimiza gelebiliyor, bebekler icn yastık kullanamadigimizdan o sekilde eğilimli yatak rahat olacaktır, kusma sorunu olan bebeği tikamayacaktir, ben almadm ama gerekli görürsem alicam. Hem onunda iki adet cırt cirtli yastığı var istedigin yerden destek verebiliyorsun.