Baby-25 Kizlar aptamil kabizlik yaparmi 20 gnluk bebegim kilo almadigindan hem sut hem mama veriom kilo aldirirmi birde bu aptamil
mucizelerininannesi Baby-25 cnm ben kullandım yollar önce de kabızlık yapıyordu şimdi de yapıyor fos gos ilaveli olan var birde kabızlık için özel aptamil var onu alabilirsin eczanede bulunuyor genellikle o kabız etmemesi için çok güzel kilo yapıyor ama kabızlık basa bela sonrasında da kalıcı oluyor kızıma verdim şuan 7 yaşında hala o küçüklüğünden beri kabızlığı kaldı ama kilo filan kalmadı oğlumda da küçükken kilo yaptı kabızlık etti oğlumda 4 yaşında kilosu da düştü onunda kabızlık sorunu kalıcı oldu sürekli gliserin kansuk fitil kullandım şimdi büyüdüler kullanamıyorum ama yiyeceklerini hep yağlı ve onlara göre ayarlamaya çalışıyorum ki kabızlık çekmesinler
Ebrs Baby-25 ilk 3 ay maalesefki yapar canim. Doktoruna danışarak bir cay kasigi zeytinyağı ver istersen. Yani ben 1 kere verdim zeytinyağı o da doktor onayıyla
Rukiye2709 Baby-25 bize sma alerji yaptı kulaklarıma kadar kıpkırmızı oğlu yavrum. Doktoru süte alerjisi olabilir dedi. Sonra golden goat aldık keçi sütlü onu içti ama yaşayacak kadar içti galiba tadı kötüydü. Sonra aptamil in gaz önleyicisini aldık bir ay bir gr almadı kabıx değildi ama 2 günde bir yapıyordu. Şimdi bebivita kullanıyoruz çok memnunuz hem severek içiyor hem güzel kilo aldı hem hesaplı. Parası mühim değil ama bunu severek içti yaradı da kakasını da rahat yapıyor. Bir kutu mama 1 buçuk 2 gün ancak gidiyor düşününce çok masraf. Ama sütüne güven. İnstagramda emzirme danışmanı var ismi Dilruba paylaşımlarını oku. Az sa sen mama verdikçe daha da azalacak yapma lütfen. Emzirmek için neler vermezdim
Bellazarea Hipp combiotic in çok iyi olduğunu duydum, sindirimi baya kolay oluyormuş, yaşadığım ülkede gerek özel gerek devlet hastaneleri olsun sadece bu mamayı kullanıyolar, bir bildikleri vardır dedim bende aldım
mucizelerininannesi Bellazarea hipp kullandım 8 ay çocuğuma bir daha asla vermem nickli aldırmadı sağlıklı diye içinde zararlı madde yok organik diye kullandım 8. Ay çocuğum durduk yere kusmaya başladı bi anda dr dr gezrirdim mide kapakcigini gevşettiğini söyledi hemen başka mamaya geçtik ve 4 kili verdi 11 kilo idi cocuk bi anda zapzayif oldu ben hip önermiyorum asla sonrasında sma geçtik yavaş yavaş topladı sonra kilo aldı normale döndü kabızlıkta çekmedim sma kullanirken
Bellazarea mucizelerininannesi İlk kez sizden duyuyorum açıkçası hipp hakkında :/ kendim gözlemlemek isterim, sma bulunduğum ülkede yok, aptamil vereceğime hipp deneyeceğim, umarım iyidir 🤷🏻♀️