Gulap-1234 haftaya giriyorum Cumartesi ama Özellikle şu son günlerde aşağı doğru ayağa kalktığım zamam Ağrı hissediyorum kasık ağrısı sanki saatlerce koşmuşumda Ağrı saplanmış gibi normalmi😒