Nurgul_01 21+2 haftalık hamileyim 3,4 gündür ıdrarimi yaparken ağrı oluyor. 1 ay önce de yanma oluyordu doktor fitil verdi kullandım. Bebeğime bir şey olacak diye korkuyorum :(