Gamzedeniz Slm kızlar 22 mart kandil günü hastane kontrolümüz vardı. Doğum şekline karar verilecek ona göre belkide gün belirlenecekti. 16.00daki randevuma gittim doktorum çatı muayenemi yaptı gayet uygun dedi gel bir de ultrasondan bakalım bebiş ne yapıyor dedi. Ultrasona baktığında suyumun hiç kalmadığını gördü. Suyun mu geldi sen neden hastaneye gelmedin dedi ama suyum gelmediki y da ben anlamadım akıntı sandım belkide. Sonra hemen nts ye gir bi bakalım dedi nts sonucum kötü çıktı hareket azalmıştı su olmadığı için. Seni böyle gönderemem eve dedi. Ben hastaneye sadece kontrol için gitmiştim halbuki yaşadığım şoku sizlere anlatmam mümkün değil. Allahtan yanımda kız kardeşim vardı. O benden daha çok panik oldu tabi o ayrı mesele. Yarım saat içinde yatışım yapıldı bi yandan telefon trafiği bi yandan beni hazırlamaları vs hepsi yarım saat sürdü kendimi ameliyathanede buldum. Hastaneye gelmeden öncede abanırcasına yemek yemiştim. Ha bu arada 37+0 haftalıktık o gün. Genel anestezi zaten istwmezdim spinal sezeryan yaptılar. Yaşanan Herşeye şahit oldum. Ama kalbim yerinden çıkacak gibiydi. korku heyecan karışımı bi duyguyla o ağlama sesini duyana kadar panik içinde doğumun sonuclanmasını bekledim. Sonunda duydum oğlumun sesini. O an gerçekten anlatılamazmış. Sağlıkla dünyama geldi hamd olsun belki bi gün geç gitmiş olsaydım kaybedecektim onu 🙁 düşündükçe hala kalbim sıkışıyor. Kokusu cennet dedikleri gerçekten bu olsa gerek. 3.270 gr doğduk buarada. Rabbim hepinize bebişlerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻❤🙏🏻 Bu arada ilk gece hiç ağrım olmadı desem yeridir. Ama ertesi gün başladı cayır cayır yanıyor hala ama bugün biraz daha iyiyim. Yalnız oda süslemesi için yapılan bi ton hazırlık ayarlanan doğum fotoğrafçısı yalan oldu. Ama olsun sağlıkla kavuştum ya evladıma bu herşeye değer 🙏🏻 Hepiniz Allaha emanet olun inşallah.
TugbaLafci Gamzedeniz gözün aydın canım çok şükür ki bebeğini sağlıklı shatli kucağına almışsın 🙏🏼🙏🏼😘😘🤗
Aysenurcatikkaya Gamzedeniz maşallah rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ultrasonda kilosu kaç görünüyordu doğunca daha mı az çıktı yoksa daha mı fazla 😊
ZeynepDemiraglar Gamzedeniz gözun aydın allah analı babalı saglıklı buyutsun inşallahhhh Bizim yerımızede evlat kokusunu çek içine biz daha tadamadık o duyguyu beklıyoruz😀😀 Şafak
Caqla Gamzedeniz Gamzedeniz gözünüz aydın allah anneli babalı büyütmeyi nasip etsin bişe sormak istiyorum bende lokal anestezi almak istiyorum fakat korkuyorum doğum sonrası çok acı çektinizmi ayağa kalkıp toparlanmak nekadar zaman alıyor ?
Gamzedeniz Aysenurcatikkaya ultrasonda en son doğumdan 1 hafta önce 3.091 kg dı. Tam 1 hafta sonra doğdu 3.270 kg dı. Çok farklı çıkmıyor bence 🙂
Alperbaby Sen baharın çiçeğini kucağına almışsın 😊🌼 inşallah bizlerde Alırız 🌹🌺🌹🌸 Rabbim adıyla yaşatsın uzun ömürler versin. 😊 sanada bol süt ve güzel bir lohusalik dönemi diliyorum 💕🎀
Gamzedeniz Alperbaby allahım razı olsun inşallah sizlerde mis çiçeklerinizi kucaklarınıza alın inşallah 🙂 o kadar güzelki rabbim hepinize tattırsın 🙏🏻😍❤
Demir Maşallah,Allah size bağışlasın.Darısı bizlere olsun🤲🏻 Şu su olayı beni korkutuyor,doktorum bir anda boşalır gelir demişti.Benim hamileliğimn başından beri hep su gibi akıntım olduğu için ayırt edemicem diye çok endişeleniyorum🤧
Gamzedeniz Demir ben 28. Haftamda su geldi siye hastaneye gitmiştim 2 bardak dolusu bi anda foşşş diye dökülmüştü. Beni yatırdılar 1 gece ama sonrasında hiçbişe gelmedi idrardır demişti doktor. Ama eminimki değildi çünkü idrarla su o kadar farklı ki. Su kokusuz berrak renkte ve ılık. İdrar kadar sıcak değil. Çok dikkatli olun ben yanıldım siz yanılmayın inşallah 🙏🏻
Sultan42 Canım. Bende kontrole gitmiştim hastaneye 2016da oğlum için ve hiç sancım yoktu doktorun kapısının önünde beklerken sancım tuttu bir anda ve Doğuma gittim 😂
Elats61 Gamzedeniz iyi günler basıl bir hareket azalması oldu acaba yada siz anlamadınız mı bebeğin hareketlerinin yavaşladığını bende de ara ara çok az hareket ediyor günde ve bende çok korkuyorum
Gamzedeniz Elats61 hareketlerinde azalma oldu ama yeri daraldı diye düşünmüştüm ben. Son 2 gün çok az hareket ediyordu ama gerçektende şüphelenmedim çünkğ bi hafta önceki kontrolümüzde herşey fazlasıyla normaldi. Kontrolleri hiç aksatmayın 🙏🏻🙏🏻
Gamzedeniz Sara hamd olsun gerçekten belkide 1 gün geç gitmiş olsam kaybedecektim çocuğumu. Allah yüzüme baktı ya hala düşğndükçe nutkum tutuluyor 🙁 Regaip kandilinde geldi hediye gibi hoş geldi oğluşum🙏🏻 Darısı sizlere olsın inşallah 🙏🏻😘
zynpgk Gamzedeniz Allah size bağışlamış evladınızı. Sağlıkla büyüsün inşallah size de çok geçmiş olsun