Esraabulut 5 gün kullandm. Bitti ilaç dün ama bugün çok bel ağrım var sebebi ne olabilir diğer aylar olmamıstı hiç 3 aydır kullanıyorum
Dlktpl Esraabulut benım bel bacak agrım oldu ama ılactanmı bılmem cnm femara kullandım bende ılacın yan etkısı var sanırım