Kbr_71 Bebisinizin hareketi nasıl kızlar benim derinlerdem geliyo hareketleri sankı öyle hossediyorum
Merve_kucuk Kbr_71 Bende 28+0 günlüğüm hareket ediyor felan ama dıştan bakınca net bi şekilde anlayamıyorum. Artık ne zaman dıştan net bi şekilde tekmelerini göreceğiz
Seyma_Eren Kbr_71 bende 26 haftalığım bazı günler çok net oluyor, sert vuruyor elimi koyduğumda hissediyorum ama mesela iki gündür hareket ediyor ama derinden geliyor hatta baya aşağılarda minik minik hissediyorum. Galiba pozisyonlarıyla alakalı
Arzuderinn Kbr_71 dışardan bakınca bazen görülüyor hareketleri bende 28+0 haftalığım ama bebeğim 10 gündür çok assada hareketleri kasiklarimi kalçalarımi ağrıtıyor. Bazen ayağımın üstüne basamıyorum
mustafayasemin Merve_kucuk ben 29+5 im uzun süredir dışarıdan belli oluyor canım baya da kilo aldım aslında ama belki sen denk getiremedin göremedin 😊
Kbr_71 Aynı 28+0 ım bende derinden vuruyo sanki net gelmiyo 25 de falan sanki dirsekleri falan elimde hissediyodum genel olarakmı böyle ki
Merve_kucuk Kbr_71 Zamanla bakıp göreceğiz sanırım canım. Bazen elime geliyor semsert neresi artk ora bilemiyorum😄
lamiaaktas Benimki çok hareket ediyor. Karnımın yüzeyinde hareketler gözüküyor. Hatta bazen minik top gibi dirsek ya da Topuk hissediyorum. Çok güzel bir his. Artık tekmeden çok hareket ettiğini hissediyorum
Merve_kucuk mustafayasemin Doğrusu ben karnımı açıp dikkatlice bakmadm yada oynadığında karnımı bakmadm hiç sadece elimi karnima bırakıyordum. Dur oynarsa inceleyeyim bir😄😍
mustafayasemin Tekmeden çok yer değiştirme hareketleri falan hissediyorum bende ama 25-26 da daha hareketliydi sanki alanı mi daraldı ne oldu anlamadım 😊
Merve_kucuk Kbr_71 26+0 günlükken 1045 gramdı. Cinsiyeti bizde tam bilmiyoruz 😄😄 16 haftalıkken kesin erkek dedi 22 haftalıkken de kıza benziyor dedi net bişey yok ortada 🤦🏻♀️ son adetiniz ne zaman sizin 31 temmuzmu
mustafayasemin Kbr_71 normaldir herhalde ya bende korkuyorum bazen neden hareket etmedi ki diye sonra ediyor rahatlıyorum doktora gittigimde çok şükür maşallah daha bir rahatlıyorum boşa evham yapmışım diyorum zaman geçtikçe hareketleri belirginleşiyor ama azalıyor sanırım 😊
Kbr_71 Merve_kucuk cinsiyetimiz kız bizimde 27+2 de 1235 grmdı ben son adet tarihimi bilmiyorum canım işimin yoğunluğundan unuttum ama doktor en küçük olduğu zamanlara göre hesap yaptı 31 temmuz dedi bende erken falan olur doğum olacağı zaman dedim 3 4 gün oynama olabilir en küçük zamanlarındaki usg ye göre hesapladım dedi
Kbr_71 Muhammedim0125 kafanın aşşagıda olduğunu nerden biliyosunuz ultrasyondanmı yoksa ağrı falanmı oluyor
Merve_kucuk Kbr_71 Anladım ☺ inşallah kesin gösterir bebegim cinsiyetini. Aslında 4 tane ayrı doktorda kızmı cinsiyeti dedi bende 16 haftalıkken kesin erkek demişti ondan sonra göstermedi dedim. Bilmiyorum ben kıza benzettim dedi 4 ayri doktor. O zaman kızdır demi yani.
Seyma_Eren Kbr_71 posizyonla alakalıdır ya sırtını falan dönünce kolları falan iç kısımda kalıyor çok hissedilmiyor benimki iki gündür öyle mesela ama bekliyorum eski haline dönmesini☺️
Nur_suzen Bizimde 28 haftalık olduğumuz gün hareketleri genelde sol tarafıma yatınca daha net anlaşılıyor
Kbr_71 Merve_kucuk 16 haftalıkken yanılma olabilir daha küçük oluyolar ama şimdi dedikleri kesindir canım herşeyleri net oldu artık