Mrb kızlar kendiliğinden düşüğüm oldu 1,5 sene sonra tekrar hamile kaldım kalp atışını duyamadığım için kürtaj oldum. Doktorum kan pıhtılaşması veya genetik olabilir diyerek araştırma Hastanesi'ne gitmemi söyledi. Bizim bulunduğumuz ilde de araştırma hastanesi yok başka bi ile gitmem gerekiyor bu testleri yaptıran var mı kaç gün sürüyor acaba? Yardımcı olur musunuz?