Zerrinmesut19 benim de öyle canm ben 38+3um 32.haftadan beri cekiyorum bazen eger dikkat etmez üşütürsem ayaklarımı bacaklarımı yanma da oluyor sürekli tuvalete gitme hissi ama onu disinda kötü koku oluyor 3tane farklı antibiyotik kullandım fayda etmedi suan 4.yü kullanıyorum iyi oldu ama bitince muhtemelen doğum yapmazsam 40.haftaya kadar yine tekrarlayacak. Bir arkadaş burada elma sirkesi iyi geliyor demişti ama sirkeli su demişti galiba hatırlayamadım suan.internette de maydanozlu limonlu suyun iyi geldiği yazıyordu bir bak istersen internete de.