Merhaba;
Gebe olduğumu bilmeden 1000 mg AMOKLAVIN BID adlı antibiyotik kullandım hemde sabah akşam ☹️şuan 6 haftalık hamileyim en son ki regli tarihim 29 aralıktı hesaplamalarıma göre 7-17 Ocak arası hamile kaldım ilacada 18 ocakta başladım haftaya doktoruma gidip detaylı sorucam ama kafama çok takıldı ilk ayda hiçbir sorun olmayacağını yazmış bir çok yer ama yinede sizlere sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim