ilooshhh Demettansa bende uzun zamandır o agrılar var canım 39 haftalık oldum ve hala doguramadım eger dogum sancısı olsaydı şimdiye dogurmuştum 😂 bide ne sıklıkla geldigine dikkat et 🙏
Aleyy00 Demettansa ara da yokluyor olması bebeğinizin yerinin daralmasından kaynaklı. Doğum sancısı gelir ve giderek artar gelip geçmez