Biz de yarın 17 haftalık oluyoruz ben önce e bebek den beyaz zıbın aldım bi kaç tane,anne bebek çantası aldım bir de bebynest aldım her ay bir ürün almaya çalışıyorum cinsiyetimiz belli ama ona göre bişi almadım daha bu ay da ateş ölçerini almayı düşünüyorum bir de doğumdan sonra korse giyerim hemen diye korse almayı düşünüyorum. Kıyafet işini sonraya bırakmayı düşünüyorum