Hande_ hormonlardan sanırım oluyor bendede aynısı oluyo çünkü bu arada ayrıntılı yaptırmadım canım almanyadayım ben burda doktor gerek görmedi yapmak ıcın ama haftaya Türkiye’de olucam orda ayrıntılı zamanı gectıgı için sanırım renklı. Baktırıcam😊 çok merak edıyorum