Sütünüz normal doğumdada sezeryandede hemen gelmez zaten. Sıkınca süt fışkırmasını bekleyipte moralinizi bozmayın. Bebeği göğüse koydukça vücut kolostrum üreticek ve ilk 2-3 gün sadece altın süt denilen kolostrumla beslenicek, ve bu yaklaşık her masada 5-7 ml oluyor, bebeğin mide kapasitesi kadar yani, daha sonrasında vücut bildiğimiz sütü üretmeye başlıyor.