22+3 haftalık hamileyim kızlar zaman zaman kalp çarpıntım oluyor yüreğim ağzımda derler ya aynı o şekilde kalbim sanki ağzımda kalbim çarpıyor ve 4-5 dakika sonra geçiyor böyle bir durum yaşayan var mı? Özellikle akşamları oluyor ve yatağa ilk yattığımda çok rahatsız ediyor nefes alamıyor gibi oluyorum