Bende aynı hastalığa yakalandım bana hem KBB hemde kadın doğum doktorum enfluvır adlı ilaçtan kullanmam gerektiğini söylediler çünkü normal grip gibi değil ve bekledikçe daha kötü oluyo herşey nefes bile alamamaya başlamıştım. 3 gün kullandım sonrasında hepsi geçti çok rahatladım bebeğe Bi zararı yokmuş sor istersen Bi doktoruna