Perihannn Kızlar 37+5 haftalık hamileyim bebeğim çok güçlü hareket ediyor durmuyor hiç her tarafım kasılıyor normal mi bu durum?
AdelLiya20 Perihannn bende hiç öle olmuyor ama bebeğin çok hareketli olması güzel bişey doktorlar hep iyi diyor
edward Perihannn 38 haftalık olduk hareketleri acı veriyor karnımın üstündeki deri gerildikçe canımı acıtıyor 😓
sokomel ben 37+4 üm. son üç gündür aşırı güçlü hareket edip acıtıyordu. bugün de sakin ve yumuşak hareketler yapıyor.