Yusufveannesi Papatyaa bu soruyu bende kendi kendime soruyordum 😊 sayende bnde ögrenmiş olacam zararlı mı değil mi diye
AyeKantar Papatyaa doktorların dediği kanıtlanmış bir etkisi yok bebekte ama yinede kimyasal cok az kullanmak lazım bence
Tamam Papatyaa bize bile o kadar zararlı ki kaldı ki bebeğe ne büyük zararı vardır.ama malesef bağımlıyız.Bence bebeğiniz doğmadan bırakın zaten o doğup emeklemeye filan başladığında kullanamayacaksınız.
Papatyaa Yusufveannesi bugün kaynanamdabulasik suyuna koydum az ama esim kızdı elleme demiyorummu diye ben bisey olmaz diye düşünüyorum zaten normalde hipoyla pek is yapmm
Papatyaa AyeKantar bugün okudum özellikle karıştırmamak onemliymis esim gilin karşı komşusu bebegini kaybetmiş zamanında ama bence o karıştırmıştır kimyasalları o zaman zehir oluyor normalde dayanamiyoruz
Yusufveannesi Papatyaa ya bi zararı yoksa bile pek de kullanma yani herkez için diyorum kokusu bile baş Ağrıtıyor
nizamdereilknur Ben 9 aylık oldum sürekli kullanıyorum kullanmadan olmuyor bişi olmaz diye düşünüyorum 🙂
Nesrinnn Valla temizliyorum sonra cama balkona cıkıp bol nefes bol su alıyorum çamaşır suyu olmadan temiz olmuyor zaten az temzlik yapıyorum bari tam olsun😂
Bizartik5kisiyiz Bingonun oksijen diye bir camasir suyu var ona geçtim kokusu cok hos tavsiye ediyorum.