Hurma yemek iyi oluyormus. Ben 37.haftamdaym yeni başlamıştım ama zorunlu sezeryan olcam doktor dedi..
Onun disinda bi odada bebek puseti ve hastane cantalari duruyor.
Son ay yavas yavas temizlik yapiyorum ama normal dogum yapmak isteyenler icin gayet iiyi bi aktiviteymis oyle duymustum.
Bide doktorum en ufak bi agri olursa heme gel.demisti son ay riske atmayalim demisti.
Bide bebek haraketsizlesirse gel demisti buda aklinda olsun canm